mi novia muy underbar.

GODKVÄLL!
jag sitt/ligger hos min flickvän nu och kikar på tv.
big bang. lite kul faktiskt.
nu vi ska bara mysa resten av kvällen! (:
idag har jag lekt med antwan hela dagen och vi har varit ute på äventyr med hans nya bil!
vi tog en tur med en picknick där vi pressade lite sol och slurplade ett klas zaft.
sedan åkte vi runt till antons familj och fikade.
det var gott.
sen kikade vi på alice i underlandet.
han skjutsade mig till rebecca efter det.
han körde 2 mil extra för bara mig<3 (och för 50 spänn dock)
nu blire kvällsmys med bexi!
puess ♥

vi fann vatten.
anton hittade mer vatten.
jag brydde mig inte, för att jag var snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0