KB

TJAPPA!
kom nyss hem från skolan.
där vart det prov, det var inte så roligt.
det tog 3 timmar.
det var matte.
det var. humla!
jag sitter nedslagen i en fåtölj hos mor och far, men skall snart resa mig upp, våldta mina converse med fötterna och gå 25 meter hem.
där ska jag smöra ut min kropp på en skinnsoffa. samt äta kexchoklad.
scrubs också, heheheh.
inom denna månad så kommer jag ha laddad mobil, internet och 4 tv-kanaler.
detta längtar jag efter, då jag inte har något av dessa atm.
hahah, atm.
jag har en mobil, två datorer, två televisioner. MEN TOMT KONTANTKORT, INGET INTERNET OCH INGA KANALER.
känns som att ha en bil utan motor, ett mjölk utan glas, en filt utan plektrum.
ikväll ska jag till min flickvän, det blir mys!
puess ♥

tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0