godkvel.

¡BUENAS TARDES!
jag sitter i min söta, lilla flickväns säng och kikar på total blackout med henne och hennes lillebrur.
rebecca kikar läser på inför ett prov som hon har någon dag snart.
jag har prov imorgon. typ i det sjukaste ämnet någonsin. Gehör- och musiklära.
idag har jag också haft ett prov vilket inte heller var alltför lätt.
jag började plugga på det igår klockan 21 och läste då i en timme, samt under pauserna på glory daze.
swejt.
jag har även fotat lite idag vilket var väldigt roligt.
jag är väldigt sugen på godis.
jag vill köpa nya kläder, snorar typ på allt jag har.
jag vill åka till junkyard imorgon.
får se hur det blir.
nu ska jag och rebecca se på diverse kebabmaraton.
puess ♥

djungelvrål
q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0