Mys

Tjatja kim's blogg Rebecca här.

Jag och Kim hänger hemma hos mig i Råda denna söndagkväll efter att ha tillbringat lördagen hemma hos honom i Järpås med mat och mys. Vi har gjort sådana saker som vi tycker är roligt som att diska 100 tallrikar och hoppa på en dansmatta. För att söndagen skulle bli fulländad så tog vi en promenad till Ica Klockan förut. Där köpte vi Ben and Jerry's som vi nu har ätit upp framför Solsidan. Det var gott!

Snart ska jag och Kim mysa oss ner i sängen för att kolla på en film och bara ta det lungt. Kanske poppa popcorn också när vi ändå redan ätit glass om vi orkar ta oss 6 meter till köket såklart!

Men nu ska jag pussa på min underbara som för övrigt är bäst! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0