packad som fan

TJENARE!

jag har precis packat färdigt mina väskor inför fredagens brutala kanin.
det ska bli sjukligt roligt!
jag får ont i fötterna när jag tänker på det.
snöbräda, lite snusk, kanske en ek, 2 bus, lite jägare kanske?
vem vet?
kanske kristin från eskilstuna (ni vet, hon med ett ben)?
vem vet?

nu ska jag spela gitarr.
väntar också på att mor ska bli klar med maten.
äta.
vill jag göra, hehehehe.

laddat datorn.
laddat mobilen.
drar med den externa hårddisken.
kanske kan få tag i mobilt bredband?

det ska bli skönt att komma ifrån elektriciteten ett tag.
bara bo med blancho i en liten stuga, där vi kan jaga och odla ekologiska tomater.
"men vad är dock hönor utan tall?" som min farfar alltid brukar säga.

puess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0