några få dagar kvar!

HEJSAN!

jag kom nyss hem.
ska åka snart igen dock, heheheheheh.

kanske äta en macka innan?
vem vet?
karlos från karlskrona kanske?
vem vet?

jag ska hem till min snygga flickvän (ja, hon är sjukt snygg) och sova där tills imorgon då jag går upp tidigt för att återvända till skolan där jag har kör, svenska b och trummor. sen ska jag och plankan pressa lite kalvar på lök. kanske äta en macka innan?
vem vet?

sen ska jag hem och börja packa ner grejer inför en snowboard-trip (i en väska) med blankanos familia som ska bli väldigt rolig (försvinner dock i en vecka, så då kan ni ju passa på att kommentera äckliga saker om min blogg).
jag ska hem till blancho på torsdag, sova där, kanske äta en macka?
vem vet?
sen är vi lediga på fredag, då vi åker stjärtligt tidigt för att komma fram till den ljuva stugan i den nordliga delen av suecia (sverige på spanska).

nu ska jag äta en macka.

puess ♥


här kommer en obehaglig bild på en födelsedagsman, grattis!

Kommentarer
Postat av: Blancho

Blancho är tüff

2011-03-01 @ 14:47:29
Postat av: Blade

bah, fett sugen på snow-bräda 2 :(

2011-03-01 @ 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0