wuddup?!

TJA!
jag sitter här i mitt rum på min lilla soffa, käkar en macka kanske? :p
nej, jag är mätt (äter inte när jag är mätt).
ni kanske undrar varför jag inte har skrivit något på länge och det vet jag faktiskt inte själv varför.
kanske för att jag har haft en så sjukt fin häst att ta hand om?
kanske för att min mamma har tvingat mig att tömma diskmaskinen?
kanske för att jag är emot sälklubbning?
vem vet?
kanske krille?
vem vet?
om ni någongång innan har läst min blogg så bör ni veta att jag aldrig skriver något vettigt.
men vem gör det egentligen?
vissa skriver om vad som är det senaste modet i paris.
vissa skriver om deras skandalösa fester i centrala stockholm.
vissa vill bara trycka ner varandra för att själva få mer besökare.
här skriver jag om vad jag hade på mackan imorses.
ifall jag såg en fågel när jag ute och gick.
ifall jag drack kaffe samtidigt som jag trampade på en cykel.
det gjorde jag inte.
mango.
drar mig en ek, kikar på entourage resten av kvällen.
lite rökelse kanske?
puess!

(ps. det är ingen fiol egentligen).

Kommentarer
Postat av: Rosa

Sjukt skön bild!

Det är gött att läsa en massa text som man sen inte riktigt kommer ihåg (förutom några enstaka osammanhängande meningar eller ord) och veta att man ändå inte har slösat bort sin tid. Aka: Jag gillar din blogg (Y)

2011-02-28 @ 08:50:14
Postat av: Juanie

Alexander Rybak? (A)<3

2011-02-28 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0