söndag

HEJ!
jag åt precis en macka och lyssnade på musik.
det var spännande då mackan var rostad och det knaprade när jag sög på den.
fritiof gurka var också med.
kanske duschar lite snart?
så att jag blir ren.
så att jag kan dansa bättre.
så att smulorna från min rostade smörgås kan komma ut ur min navel.
lite facebook innan.
kanske en ek eller två?
nej, bralla tallarna iaf.
imorgon är det måndag!
det ska bli häftigt att åka till skolan för då träffar jag mina finaste hästar igen!
mowgli från djungelboken kommer på besök också.
nästa fredag drar jag så sjukt mycket till sälen med blancho.
seriöst, det som jag ser fram emot mest i hela järpås!
sjukt kul ska det bli.
älskar att ta en kopp smör framför brasan i gryningens ljus, medans backarna sakta kryper fram och gör sig redo för att bli åkta på.
kanske tar med en kniv ifall jag träffar på danskar i backen. de är ju farliga har jag hört.
min flickvän kommer snart förresten! :*
dueschetime!
puess!

var hälsad, ack du smutsiga struts!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoooo

2011-02-28 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0