body in tha bed.

GODKVÄLL!
nu ligger jag i sängen bredvid min flickvän och spelar angry birds.
underbart.
imorgon börjar jag klockan 10.30 med gehör och musiklära.
sedan ska jag på ett litet möte inför onsdagen.
då ska jag vara brudkavaljer på brudshowen som är på kvällen.
det blir spännande.
om ni åker dit, håll utkik efter den stiligaste människan på scenen.
nu ska jag fortsätta spela.
kikar på 6:an också, hehehe.
kanske drar till skolan alldeles för tidigt imorgon.
dricker lite kaffe, ekar lite kanske.
vem vet?
kanske anton stenberg på bygg?
vem vet?
inte jag iaf.
jag älskar kaniner.
käkade bara runda saker med sallad förut förresten.
potatiskroketter, köttbullar, tomater, tsatsiki, silvertejp, sallad, gurka.
gjorde allt själv.
helt stört.
(obs. ingen silvertejp.)
oboy dock.
puess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0