skateboard.

ja, jag var precis ute och åkte lite skateboard och liksom en fjärils första vingslag så kunde mina fötter inte sin plats förrän efter en stunds uppvärmning och träning.

idag har det varit runt 200º celsius hela dagen och jag har nästan bränt min nos.
men den är inte bränd, liksom är inte min fina häst en ful katt.

imorgon börjar jag halv 10 men jag måste ändå åka in 1 timme tidigare pga. att jag att jag är i stan kvart i 10 om jag tar en senare buss.
ehehe.

nu medans jag skriver sitter jag och lyssnar på lite mysig musik men skrivningen avbröt en film vid namn haggard.
den är gjord av bland annat världens största douche - bam margera.

nu ska jag nog kika klart på filmen och sedan däcka i min gudomliga säng.
tyvärr utan min flickvän. :(

nightynight! ;*

puess ♥


mjau.

Kommentarer
Postat av: Grisöra

Wow, du har verkligen fastnat med ordet häst!

2010-06-05 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0