karnevalelelen.

igår var karnevalen och det var riktigt kul!
har dock knappt några ben kvar efter allt hoppande och springande.

min klass var pudelrockare och vi ägde alla med vår brutala ljudanläggning i två kundvagnar.

först befann vi oss hos ella som var så vänlig och tog emot oss i hennes hem.
där svepte vi en och annan häst.
sedan gick/sprang vi bort till ruden-plan och det blev en fet entré när vi kommer dit med superstitious på högsta volym.
efter ett varv i stan stack jag och några av mina kompanjoner och köpte diverse ätbart och stack sedan hem till tobias för att grilla.
dit kom sedan min flickvän och jag följde med henne hem för att sova där tills idag.

underbart dygn.

väl i skolan var nog endast en tredjedel närvarande av klassen, varav resten var trött/bakfulla.

vi har även haft körkonsert idag med klassen och min röst klarade sig hyffsat bra för att ha använts till support till subwoofern, som dånade ut tung 80-tals rock, kvällen innan!

här kommer lite bilder från dagen/kvällen.

puess ♥


förfesttt.


los pudels.

fotograf; pontus pettersson

blade och jag!

fotograf; ulrika bladh svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0