trumpinne. :(

hej.
jag måste införskaffa nya trumpinnar, för att alla går sönder hela tiden:(
jag vet inte hur många par jag har slagit av men det är inte roligt LÄNGRE! SLUTA DÅ FÖR FAAAN!!1

idag har jag spelat trummor med min far samt broder efter skolan.
vi spelade lite mysig brittisk snopp-pop. jag fick ett grovt ryck på att måla förut, men jag fick inte gå ut för min mor pga. tiden.

nu snart ska jag läsa lite läxa (!) och det ska bli roligt och spännande och häftigt och lärorikt och magknipande och hjärnstormande och kusligt brutalt kanelbulligt torrt.

jag har även kikat ca 1h och 31 minuter på 27 dresses där ketherine heigl spelar en tokig quinna som flippar när hennes syster ska gifta sig med mannen som hon är kär i.
lite gay.
men underhållande! :D

imorgon ska jag leka med rebecca och vi ska mysa hemma hos henne! ♥
sedan i helgen så ska vi låsa in oss på mitt rum och ligga under täcket i 2 dygn. :D
vi ska säkerligen starta något av världshistoriens längsta filmer så att vi slipper byta filmer varannan timme.
kanske en hel serie?
kanske hela skrotnisse och hans vänner?

mord är olagligt i sverige & ät grus.

nafs i öronsnibben. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0