the audition.

alltså, jag vill göra kärlek med the audition.
dom är brutala! <343445246778trettiofemtusensju

jag chillar så jävla brutalt i mitt rum där jag kikar på super high me som är en dokumentär där en kille ska röka osannolika mängder av cannabis i 30 dagar för att se vad som händer.
jag sitter i min skinnsoffa iklädd mössa & sjal samt mina lila ikea-tofflor och dricker non-alcoholic irish coffee och cola.
det äts även en delikat bit broccolipaj från sture's festmat.

några random låtar från min playlist todiefor;

the audition - los angeles
all time low - six feet under the stars
fenix tx - minimum wage
hawk nelson - bring 'em out
blink 182 - dumpweed
reel big fish - beer
the all-american rejects - dirty little secrets
weezer - knockdown dragout

jag vet att jag har bra musiksmak. ;*

kissemiss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0