smexxxxcho9lkasffffdd.

igår införskaffade jag mig en liten mysig splashcymbal till mitt trumset!
den är jättesoet.
jag ville ju testa skitnnn så det blev många timmars trumspelande igår.
snart ska jag spellallala lite igen.

jag funderar hårt på att måla en tavla idag också, men min inspiration = -0.00002 så det blir lite jobbigt.
men jag får väl hitta på något!

imorgon ska det bli spelning med klassen på skogshyddan och det ska sannaerligen bli trevligt tror jag.
KOM OCH KOLLA! :DDD

men nu blire the hangover med ett brutalt mellanmål bestående av en fet kopp kaffe med glass i, två varma tekakor och två ägggggg.
samt en liten puttinuttig kexchoklad.

piiiiiiiis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0