men YO!

min dator funkar igen! :D:D:D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDD♪♫
så jag har varit ganska lycklig ett par dagar nu. fast det är ju bara tillfälligt tills jag blir fet och äcklig igen.

natten har spenderats hemma hos min förtjusande flickvän rebecca.
vi kikade på tv och åt lite goedis hela kvällen tills vi somnade vid 11 tiden. (jag vaknade ca 14 ggr under natten pga. att någon stal täcket hela tiden..)

natten innan hade jag lilla juán här och vi kikade på fammily guy och skräckfilmer med dåliga slut innan vi gick och lade oss för att ligga och prata djupa samtal om allt i 3½ h.

nu idag skall jag nog bara ta det lugnt framför datorn och lyssna på mysig musik och mörda min hjärna med rökelse.
jag kanske går ut och rollar över väggarna i min lilla målarstudio. (ett litet cementrum med spraymålade väggar.)
men nu är jag hungrig.

imorgon ska de börja byta taket på vårat andra hus (min framtida ca. 70m² stor lägenhet) som förövrigt ligger precis bredvid vårat hus. (my mom will become my neighbor)
det kommer att bli fedt när det är färdigt sen och då blir det grymt mysigt, och då skall det pågå daglig chillning av hög nivå.
min egna batcave. ♥

stor kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0