kyligt fan.

alltså, äre bara jag eller är det fkn freezing överallt?
direkt när jag gick utanför dörren i morses frös min testiklar till ett par isbitar, ungefär så kallt är det.
men jag gillar hösten, men inte att det är så gudars kallt!
färgerna är däremot väldigt vackra.

men för tillfället sitter jag i en datorsal i skolan med min awesomesexigtgrymma klass och lyssnar på musik i brist på annat att göra. :D
för jag är ju likzom jätteklar med vårat arbete.

men gudars i himmelen vad chill det ska bli i helgen med lite polers.
då ska vi döda tid med mysik och pizza utan tvekaN.
Men det är ju ett par dagar dit. :o

igår satt jag med mina läxor (!) och även ihop skåne's fetaste spotifylista!
min musiksmak är smexigt bra alltså.
men nu ska jag nog gå.

kalla puessar! ♥



mina cans måste frysa hemma.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0