HEJ.

nu sitter jag i min säng med ca 6230459+08 kuddar. :)
jag och min broder har precis kikat klart på the frighteners och nu ska vi nog sova som något som sover. :o
min dator går brutalt sakta just nu pga. överföring av 11gb Family guy.
min månad är räddad.

igår var jag på delagardies spex och jag måste faktiskt erkänna att jag blev imponerad! arrangörerna hade lyckats väldigt bra med ljudet och effekterna. trevligt.
alla masker som folet hade på sig var väldigt läskiga, men jag var ju tvngen att hålla min iskalla image så jag fick låtsas att jag var cool.

natten tills idag sov rebecca här hos mig och vi hade mysigt med värmeljus, stenar och kanadagäss.
fast vi hade inga gäss,. eller stenar. :(

flåt.

men igår var jag vittne till något väldigt absurt.
jag såg en mörkhyad man bli avslängd från tåget. antagligen pga. saknad av betalningskvitto.
men tågföraren frågade bara den utländska mannen om han hade ett kvitto på att han betalat.
ingen annan ävevn fast flera stycken bara hade gått in i tåget och satt sig, utan att stämpla kort eller betala under tiden som detta pågick.

jag tyckte personligen att detta var oacceptabelt, men satt ändå kvar på min plats som en snäll dock feg, äcklig hund.

nu är det endast 3 dagar kvar till atl! :D


puss på ankan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0