fredagggg.

idag gick jag i skolan från klockan 8 till 16.
det var mindre skönt om jag ska erkänna. men jag var på all time low i onsdags där the audition var förband.
båda två var sinnessjukt bra!

nästa onsdag samt fredag skall estet musik klass 1 spela på skogshyddan och efter detta regera över hela universum pga. av sin brutalt lugna britt-pop.

teenage dirtbag ska sjungas väldigt mycket av mig.
fast bara en gång.
men mycket..

sedan ska även anton göra kärlek med era öron med sin silkeslena röst till låten home.

så kom dit och se oss ta över världen.

jag ska leka med rebecca på söndag! :D
bara så att ni vet!

nu ska jag gå och dansa naken i bahamas.
eller åka skateboareadaqeda.

puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0