atl imoergon.

jag ska på all time low imorgon med mina kvinnor & det ska bli roligt.
förövrigt så hörde jag dem för första gången förra veckan! (y)

idag så var jag i skolan där jag var väldigt trött och kylan mördade mig totalt.
när jag kom hem så åt jag 2 ½ panpizza och kikade på 2 avsnitt av family guy.
sedan målade jag en tavla. :)
nu är min klocka 19.19.
ballt.

nu fick jag ett sms av halebop.
jag tror han gillar mig.

MEN IDAG så hämtade jag mina byxor som jag beställde från highlights i förrgår.
dickies workpants flatfront 32x32.
det låg också 3 poscapennor i kartongen.

nu är jag trött så nu ska jag kolla på dokumentären super high me.
en kille ska röka enorma mängder marijuana i 30 dagar och sedan se vad som händer.

godnatt eller något sånt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0