znykkin!

alltså, jag har skrivit en låt som jag inte ens kan spela.. SÅ SKRÅENS BRA ÄR JAG!
men den är bra, även fast jag måste stanna och kolla på ifall jag håller på rätt sträng & shieet.

jag har precis tappat rösten i försök på att growla och screama som en grizzlybjörn med halsfluss, och det lät bra tills jag stängde av.
då var det inte bra längre.
det blev tyst. :(

idag hade vi orientering i skolan, men jag var så bra så jag gick istället med kristian anka.
sedan fetade vi oss på dnkn.

jag ska nog göra ett nytt försök om jag vågar, nu i helgen, till att bjuda hem mina kvinnor till mig då som jag hoppas att inte bli totalt dissad igen. bara för det får samuel köpa ett får till mig som jag sedan kan ge till matilda.

nu ska jag fortsätta kika family guy.
alltså, jag älskar skiten för att det har verkligen inga gränser!
usch, VAD BRA DET ÄR!

stenar & sånt. ♥





Kommentarer
Postat av: kristian

du glömde vad som fanns på menyn på donken, om inte HASH BROWNIES!

2009-10-07 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0