lamest day evaaah.

jag vaknade hos juanie imorses då jag på direkten ringde min far som var i stan och han kom och plockade upp mig.
efter det så åkte vi hem och åt.
jag städade sedan mitt rum (!) och åkte efter det till min brors skola för att jobba på lite bakgrunder för några coverlåtar som vi ska spela.
nu har jag precis kikat på filmen Year One, och den var väldigt rolig måste sägas.

igår var jag och anton onormalt taggade på att festa.
så vi åkte in till stan. för att INTE festa. :(
yay.

nu ska jag titta på film tills mina ögon exploderar av att mina blodkärl inte får nog med saft.

puess chicos. ♥




Kommentarer
Postat av: Rebecca

din blogg är as kul! (Y)

2009-10-11 @ 18:55:18
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0