k ♥ r

i fredags chillade jag så sinnessjukt mycket med mina awezåme håmeboiis blade, juanie, somalia and k-man.
vi tog det kolugnt och käka panpizza innan vi bar ut madrasser and shiet till huset där vi sov. väl där så lyssnade vi på radikalt pårökt musik på hög volym.
vi gick efter detta ut och vandrade samt fotograferade lite innan vi åter gick in för att somna i ett hus helt utan värme.

tragiskt nog så fick jag sova utan täcke hela natten. :(

så på morgonen vinglade jag och john yrt ut och åt barn. sedan åkte alla hem under förmiddagen.

lite senare tog jag buseennenenene till RÄBÄCCA där vi myste till 100 prolle. samma sak gjorde vi här tills idag.
hon åkte hem när vi åkte in till stan för att hjälpa min bror med lite saker och för att handla mat.

nu är jag galet övermätt och nu ska jag se på nån awesome familjefilm från 7 år som pappa hyrde hem!


puess! ♥




farliga grabbar.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

oj , hårda grabbar på bilden , inget man vill möta en mörk natt. saik , ser ut som ett par 10 åringar på tjack .

2009-11-05 @ 19:46:34
Postat av: karl-philip.

jag hoppas du fattar att jag driver alltså..?

2009-11-05 @ 21:16:26
Postat av: Jonas

han driver faktiskt....

2009-11-07 @ 18:42:20
Postat av: oskar ömaaan

hej

2009-12-18 @ 10:04:41
URL: http://hot-man

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0