gud är god.

igår chillade jag fett med mina vänner! :D
men ingen kunde, så glöm vad jag precis skrev, för det blev inget.
jag ringde ungefär hela min kontaktlista t24095723485ggr i jakt på att göra något tills jag till slut fick tag i min kära storebroder som satt och kikade zombie-filmer hos sin kompis med massa polare till honom.
han lät mig komma dit och där kikade vi på day of the dead från 1985 innan vi spelade last night on earth, vilket är ett rollspel med hjältar och zombies.
galet mysigt var det! :D

sedan rymde jag till min älskade prinsessa i råda där jag tillbringade natten.
alltså det bästa jag vet är att vakna bredvid denna underbart vackra kvinna! <3

idag ska jag bara dega här framför datorn i min soffa i varma feta kläder och käka mig gravid på godis.
det ska väl endast kikas family guy och kanske private practice. kanske greys, men jag når inte dvd:n så det blir nog inget med det.

nu lyssnar jag på brutal pop/rock/punk/snopp-musik.
jag är brutal ibland alltså.


några random låtar från min playlist todiefor;

weezer - hashpipe
zebrahead - anthem
left front tire - bring you down
flying blind - smokescreen
paramore - for a pessimist, i'm pretty optimistic
the all-american rejects - one more sad song
fenix tx - phoebe cates
the audition - my tempature's rising
blink 182 - m+m's
reel big fish - dont start a band
all time low - stella
hawk nelson - words we speak


un beso! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0