splendid.

idag har jag vaknat bredvid min älskade och lekt med henne tills för någon timme sen.
vi åt en brutal frukost bestående av två mackor var, ett stort oboy-glas kaffe, apelsinjuice samt en 100grams schweizernötskaka.
nu när rebecca har åkt så känner jag mig uttråkad och lika lam som en vegatariansk kannibal.

jag lyssnar på all time low i en sinnesjukt skön ställning samtidigt som jag chattar lite med nåra awesome-kidz.
men jag är ändå fedt taggad idag alltså, men utan kosing blire ingen fiesta.
om 1 min kommer antwan stoneburger.
då ska vi väl kyla med nåra dåliga rullar.
kanske käka nått med mycket fett i.
låter goett.

men somsagt så är jag taggad som fan!
AAAAAAAAAH!
lika taggad som en geting med gadd-extension!
i'm almost flippin'.

hungrig är jag också.
fan.
allt är lamt just nu känns det som.
men jaja, jag har iaf bra musik samt en homosexuell apa till korv som kommer hit nu.

puess bby's ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0