söndagskväll.

efter en dag av lerbrottning med ruttna, vissna blommor så njuter jag av att sitta här i min svarta soffa med tangentbordet på mina knän med lukten av gröna äpplen som ligger kvar i luften sådär dåsigt såsom en påse med 7veckorgamla badkläder, och lyssna på min sensuellt, spektakulära spellista på den marvelösa, mest underbara softwareprodukten till min dator.

jag kom aldrig iväg till lilla becciz idag, vilket jag tycker är väldigt jobbigt men vi får helt enkelt slakta getter nån annan dag.

nu ska jag somna till nån bra liten film och sedan ha mys-relaterat relaxerat umgänge med min säng marley
(var lugna, det är bara hans alter ego).

imorgon ska jag nog köpa massor av julmust och annat juligt och njuta snoppen av mig.

fotboll på er alla.

puess & godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0