3 nowämbä'r

efter flertal timmars filmtittande bl.a. ett avsnitt supernatural, ett avsnitt heroes, ett antal family guy och filmen paranormal activity så är jag nöjd. (för tillfället)
men nu ska jag snart käka en macka med någonting på. kanske.
idag var det tacos i skolan förresten.
jag var hungrig. fotboll.

nu lyssnar jag på fenix tx på spotify och ser bara allmänt häftig ut i mina turkosa mjukistofflor (mina lila tofflor blev hundmat).
under lovet har jag målat lite grann som kan ses på min awesome bilddagbok; snyggagunnar.
igår målade jag en tisha, fast den blev ful så ni får inte se någon bild på den.

imorgon ska jag leka med beccis!

byebye & puess ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0