18 noviembre.

nu sitter jag i telefolonen med rebecciii! ;d
juanie åkte precis hem och jag känner mig lite tom faktiskt, men jaja, jag får väl bli lite brutal då!
AAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGH!

sådär, färdig.

idag fyller min långhåriga metal-broder år och han kommer hit till mah house och firas efter sin skouela.
själv har jag varit ledig idag pga. den underbara XDAGENAWESOMENESSKÄRLEK-saken.

jag och juanie vaknade klockan 12 och då åt vi en snuskig frulle innan vi fick ut och började flytta massa möblererer i min framtida batcave! det ska börja rivas invändigt snarast och det kommer bli otroligt fedt när det är klart!

nu ska jag döe.

puess bby's ♥




Kommentarer
Postat av: Juan. (L)

Såklart du känner dig tom när jag drar ;) Btw så har jag jävligt ont i min handled, kylskåpet :(

2009-11-18 @ 15:29:41
Postat av: kimmie

ooooh nooooooooooooeeeGH! ♥

2009-11-18 @ 15:54:32
Postat av: Rebecca

sv: ii knöööw! Du med ;O

2009-11-19 @ 17:48:26
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0