skoer.

det vart ju som sagt bal i fredags och den var mysig och bra arrangerad. :)
efter balen så åkte jag till min flickvän och myste med henne några timmar, sen somnade vi.
sen vaknade vi klockan 5, med kläder på. så då gick vi upp och tog av oss dom och rebecca tog bort sitt smink.
som tur var så hade inte jag på något smink just den dagen så jag slapp anstränga mig för att ta bort det. :)

men inatt sov jag hos victor med victor (of course), john & anton stenbög. :)
vi fick tyvärr inte sova där egentligen.
det sa victor till oss, när vi satt på bussen påväg till honom.
tack victor<3
men det gjorde iallafall.
så henrik var lite glad på honom. och anledningen till att vi inte fick sova där var för att han hade misskött sig "lite" natten innan...

men nu sitter jag iaf hemma:)

och bilden nedan är tagen på balen och jag är grymt ful på den, min näsa är ganska röd pga. en ganska lång väntan utomhus i kylan. :s
men jag har göna skor också:(
så mjag får köpa lite finare skor tills nästa gång det är bal eller något. :(

men rebecca och rebecka så ju fina ut iallafall:)
och dom hade svarta skor. (y)

på bilden (från vänster); rebecka (min flickväns kära väninna), rebecca (min underbara flickvän), och jag (är hungrig.)

<3


Kommentarer
Postat av: Bladh

Fan va jag älskar dina skor där asså :D <3342354

2009-04-15 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0