jak tjellar.

alltså, det är helt sick, hur mycket jag chillar :o
jag chillar så hårt att jag känner att min hjärna sakta men säkert loggas ut.
jag är galet trött, men ändå offrar jag mig för att skriva lite, eftersom att det var några dagar sen.
jag känner att jag skriver väldigt tråkigt, så om ni inte orkar läsa så kan ni dö i min röfv.
men  jaja, idag fick jag en svart skinnsoffa som jag har tryckt in framför datorn.
väldigt opraktiskt med galet skönt.

kan någon ge mig pengar?
JAG BEHÖVER PENGAR.
jag vill ha kläder, ny bräda, longboard, skimboard, nya skor, pennor, burkar, ritpapper.
men ingenting av detta har jag:(

eller jag gör iofs en skateboard i slöjden, men den gills inte.
för den är icke åkbar tror jag.

men ät broccoli f**kers. <3
ps. min bror är vegan.






Kommentarer
Postat av: Elin

ChillarN oO ;D

2009-03-26 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0