<3




igår firade jag och rebecca våran 1årsdag här hemma i lilla järpås.
vi åt tacos och kikade på film med våra kära vänner godis&cocacola. :D
igår fick hon också sin 1årspresent i form av en silverring, och jag hoppas innerligt att hon tyckte om den <3
vi somnade klockan 23 och vaknade ungefär klockan 11 idag, men låg kvar i sängen och myste till klockan halv 2. :)
hon åkte hem för några timmar sen, och det känns väldigt tråkigt och ensamt nu.
Men jag har haft ett otroligt mysigt dygn med min underbara flickvän. <3

Nu sitter jag mest här framför den feta skärmen och känner mig fet efter att jag har tryckt i mig massa godis.
men jag gillar att känna mig fet, för godis är förjävla gott ibland!
nu har en av mina gott luktande rökelser brunnit ner till änden. så nu luktar mitt rum grymt mycket rök och jag känner mig galet yr.

men så ska det vara.

nu ska jag kika på dark angel eller lyssna på blink.

peace yaooooaoaoeoeooeoeooooww!!!1!11"2oneone

Kommentarer
Postat av: Elin

söötaste e ni 8DD

2009-03-09 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0