29.

idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen och min energi har varit ungefär på gränsen till död.
jag lade mig klockan 2 (3 i sommartid.) igår och jag sov till 13 idag så jag börjar få min energi nu.
men nu är det ingen idé att gå någonstans för snart måste jag sova igen.
så det blir väl bara att kika på That '70s show's alla 8 säsonger om igen, för 3:dje gången.
jag svimmar så bra som det är.
DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR förövrigt.

men nu snackar jag med min snygga flickvän i telefolonen.
puss på henne<3

godnatt godtfålks.



har'i fest, eller? :o

Kommentarer
Postat av: från en SGS-beroende jävel.. (dock den mörke av oss tre....)

HAHAHAHA.. usch kimz00r du ser ut som fetazte bratEhn.

"kirrar Fezt @ my house i helgen, bah så ni vet" |:P:p:P:p:P:p| ( egen dricka och hårvax medtas dock)

jag tror du fattar vem jag syftar på? ^o)

2009-04-07 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0