snart äre nyår.

jag längtar lite smått mycket till nyår som ska spenderas först med min bror och sedan med mina kära kamrater (och deras kära kamrater) hos en av deras kamrater.
det skall förståss bli skojigt!

nyss käkade jag julmatsrester från igår + massa julskum och chips efter det så nu är jag lagom mätt och fet.
på tal om fett så har elementen i mitt hus spruckit. :(

för tillfället lyssnar jag på lite blandat från min awesome punk/pop/rock/ska/snopp/sten/anka-playlist på spotify, men skall snart byta ut audio mot lite video och kika på lite cheech & chong filmer tänkte jag!

men ät kakor
och..

..puess ♥

inglourious basterds: http://www.imdb.com/title/tt0361748/

ett rent mästerverk! tarantino har lyckats igen! hans långa utdragna scener och han otroligt maffiga stridsscener är en sinnessjukt bra blandning. grym film och jag rekommenderar den hårt!

så den får; 10/10


cheech & chong's nice dreams: http://www.imdb.com/title/tt0082163/

en gammal mysig film som är underhållande och ett värt tidsfördriv. ganska osammanhängande ibland och kanske inte så genomtänkt, men de var säkerligen höga när de gjorde den, så vi ska inte klaga!

så det får; 4/10




detta är ett rep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0