plinkploink.

så låtere när jag spelar gitarr, vilket jag gör nu och jag förövrigt äger på!
idag har varit en tröttsam dag, jag har somnat lite överallt i skolan. inte bra.
jag käkkare fet mat med mina stenar också<3

nu sitter jag på rummet med guran i famnen, rökelse i luften och kepsen på huvudet och känner mig febrig dock avslappnad av det underbara höstvädret som biter mig i nästippen varje gång jag tar ett steg utanför huset.

jag vill måla nu, men om jag skulle ta i en sprayburk så skulle den nog frysa fast i min hand.
så nej, det blirnog inget av det.

och JAA! vi har äntligen börjat med huset invändigt nu, så om några år så är det nog färdigt för att bo i.
jag funderar också på att börja skriva mer korrekt, typ storbokstav and shiet. men jag vet inte om jag orkar.

aja, whatevaaaaa.

puesssss ♥

american pie - the book of love: http://www.imdb.com/title/tt1407050/

en "watchable" film men som bara är typ 100% desperat kill-rulle och den kan inte mäta sig med de första AP-filmerna. (inte för att de var några brutala succéer heller, men de är de bästa american pie serien).
det var bara konstig att det var en till stifler som jag aldrig hört talas om.

så den får; 4/10

the union - the business behind getting high: http://www.imdb.com/title/tt1039647/

helt seriöst den mest intressanta dokumentären jag någonsin sett. handlar om sanningen bakom hela illigaliseringen av cannabis och hur hampa inte är farligt på något sätt och är en av de effektivaste växterna som finns efter som att det går och använda till allt och hur det är mindre farligt än alkohol. se den, du kommer börja tänka annorlunda (om inte så är du konstig, eller så tänker du redan annorlunda).

så den får; 10/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0