glögg'n.

för tillfället sitter jag i mitt lilla rum i min lilla soffa framför min stora tv och funderar på om jag ska kika på film.. och nu insåg jag att jag ska det.
vet inte vilken jag ska kika på bara..
inglourious basterds! :o
bra idé.
tack ♥

jag är grymt sugen på en myskväll med antwan och juanie igen med ps3, men de är ju inte här så jag får helt enkelt tillsfredställa mig själv.
med en film.
inget annat.

idag vaknade jag bredvid min sötboll och hon var med mig tills kl. 12.58 då hon tog bussen hem till staden lidköping.

nu blire som sagt inglourious basterds.

bananer & puessar ♥

cheech & chong's the corsican brothers: http://www.imdb.com/title/tt0087042/

en helskön film! jag hoppas att de andra c&c filmerna är lika mysiga. gammal men rolig. kul att se en film där tommy chong inte är stenad!

så den får; 6/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0