da'n före jul.

idag är det just denna dagen, då man känner spänning för morgondagen då man förhoppningsvis får julklappar och barnunderkläder.
jag önskar mig väldigt mycket en kebabtallrik just nu, typ i förskott liksom.

men min broder är här och vi har nyligen skissat lite och kikat runt på billiga resor på nätet då vi är galet sugna på att fara iväg någonstans båda två.

men jag hörde också att story of the year spelar förband till enter shikari i göteborg nån gång i januari eller något, så det måste jag ju åka på (om någon vänlig själ har lust att sprida mig lite glädje i form av pengar?).

men nu ska jag nog kika på american dad efter denna magnifika sång har spelats klart på spotify.

kanelbullar och apotekarnes.

puess ♥




Kommentarer
Postat av: Juanie

As bögigt.

2009-12-23 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0