fohiellvitte.

alltså tja.
jag har spenderat hela min dag genom att åka bräda med Bladh:D
Fedt kul att så många har börjat åka nu!
Idag gick jag och typ halva klassen till Birger's och hämtade våra klasströjor och de blev feta (eftersomattjagdesignadetrycket.) ;D
så nu sitter jag i min skinnsoffa och myser i mina nya mjukisbrallor som har texten "awesome" på raeva.

igår köpte jag en ny ryggsäck, för er som ville veta.
jag har inte haft någon på ett år nu, så jag älskar min nya eastpakis<3
han är så soet:$

och nu i helgen ska jag vara barnvakt åt min lillasyster.
kul.
yesyes.

men rebecca kikar som tur är förbi på lördag:D

ni som läser min blogg är grymt sexiga. kanske.
jag knäade min syster i ansiktet igår.
pusspuss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0