cutcutcut hair.

jag flippar lite pga. av att min dator inte vill fungera. nu sitter jag i skolan och jag har nog aldrig slutat så mycket som jag gör nu. det är grymt hög ljudnivå här så jag ska nog hälsa på farmor snart. jag ska klippa av min hår klockan 4, och jag vet att jag kommer ångra mig men jag är körd i olivolja så jag gör det ändå.

efter att jag har klippt mig så ska jag till min flickvän i typ 1 timme för att sedan ta bussen hem till järpås.
jag känner inte toppen av mitt pekfinger pågrund av att jag målade helt awesome igår i min nya lilla knarkarkvart till målarstudio.

där målade jag bland annat en gris som petade sig i näsan. :D
den blev faktiskt bra och jag är grön idag, förövrigt.

inget av det jag skriver hänger någonsin ihop, flåt för det.
menmenmenmen. vattävaaah.

säg hejdå nu till mitt hår.
hejdå hår.

piiiiis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0